Başbakan Erdoğan: Bu Vatanda Ameliyat Yaptırmayız

İki günlük Balıkesir gezisi kapsamında Edremit ilçesine gelen Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, "Bu vatanda ameliyat yaptırmayız, kimseye operasyon yatırmayız." dedi.

Balıkesir'in Edremit ilçesindeki toplu açılış törenine katılan Erdoğan, 4 eğitim kurumu ile Edremit Körfezi Pilot Projesi kapsamında yapılan yapay resif uygulamasını hizmete açtı. Başbakan Erdoğan, Edremit- Balıkesir bölünmüş yolunun haziran ayında tamamlanacağını, Edremit Kuzey Çevre Yolu'nun yaz başında biteceğini söyledi. Edremit Körfez Havaalanı'nın adını Koca Seyit Havalimanı olarak değiştirildiğini belirten Erdoğan, bu havalimanının uluslararası uçuşlara da açılacağını kaydetti. Erdoğan, "Bizim için ülkenin doğusu batısı diye bir ayrım yok. Türkiye'nin bütün vilayetlerini, 780 milyon kilometre karelik vatan topraklarını hep bir bildik. Ayrım yok. Biz 'tek millet' dedik. Türküyle, Kürdüyle, Lazıyla, Çerkeziyle, Romanıyla, Gürcüsüyle, Arnavutuyla, Boşnağıyla aklınıza ne gelirse tek millet dedik. Çünkü biz yaratılanı yaratandan ötürü sevdik. Bu yola böyle çıktık. Biz de AK Parti iktidarında ayrım yok ayrımcılık yok." diye konuştu.

Reklam

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Edremit'te Türk bayrağı nasıl dalgalanıyorsa Hakkari'ye gittiklerinde de Türk bayrağının dalgalandığını vurguladı. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, şunları söyledi: "780 bin kilometre karede tek vatan. Bu vatanda ameliyat yaptırmayız, kimseye operasyon yatırmayız. Bu vatan toprakları 76 milyonuyla Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarınındır. Başkalarının değil, kimse öyle küçük hesaplar peşinde koşmasın. Ve geliyorum dördüncüsüne, tek devlet. Türkiye Cumhuriyeti devleti. Bununla beraber yolumuza devam ediyoruz ve taviz vermeden yürüyeceğiz. Bizim yolumuzu millet tayin etti ve biz de bu yolda yürüyoruz. Bu rota istikametinde yolumuza devam edeceğiz. Hiç endişeniz olmasın."

"BİRAZ SABIRLI OLALIM"

Her şeyin tamamlanmadığını, var olan eksikliklerin de giderileceğini söyleyen Erdoğan, "Biraz sabırlı olalım. Sağlıklı doğum 9 ay 10 günde olur unutmayın. Biz sağlıksız doğumdan yana değiliz. İnşallah sağlıklı doğum olacak, biraz geç oluyor ama sağlam olacak ve geleceğe de emin adımlarla yürüyeceğiz." diye konuştu.

Reklam

Çözüm sürecine de değinen Erdoğan, milletin istikametinde son sözü söylediklerini kaydetti. Başbakan Erdoğan, "Dedikodulara, iftiralara kulak asmayın. İnşallah bu iş, niyet hayır olduğu için sonu da hayır olacak. Attığımız her adımda milletimizin değerlerine ters düşecek bir adıma fırsat vermeyiz. Hepsinin istişaresini yaparak, istismara fırsat vermeden bu adımı atıyoruz. Biz ana muhalefetin genel başkanının söylediği gibi, yavru muhalefetin söylediği gibi küfürlerle, iftiralarla meydanlarda dolaşmıyoruz. Biz hizmetlerle dolaşıyoruz." değerlendirmesinde bulundu.

DAMDAN DÜŞEREK GELDİM

Balıkesir'in 2014'te büyükşehir olacağını, böylece hizmetlerin ilçelere daha farklı şekilde ulaşacağını ifade eden Başbakan Erdoğan, büyükşehir belediyesinin içme suyu ve alt yapı sorunlarıyla ilgileneceğini, imar bütünlüğünün gelişeceğini kaydetti. Spekülasyonlara kulak asılmamasını isteyen Erdoğan, "Bu kardeşiniz belediye başkanlığından geldi. İstanbul gibi bir şehrin belediye başkanlığını yaparak geldi, dolayısıyla damdan düşerek geldim. Onlara sorun, siz nereden geliyorsunuz diye. Aradaki fark bu. Onun için tecrübe, uygulama konuşturuyor. Bunu akılla, bilgiyle yoğurarak geldik." dedi.

Reklam

Konuşmasında İmam Hatip liselerinin katsayı sorununun çözüldüğünü, isteyen öğrencilerin Kur'an-ı Kerim ve Siyer-i Nebi dersi alabildiğini anlatan Erdoğan, "Yasaklardan, engellerden bu ülkeyi kurtaralım." ifadesini kallundı.

Açılış töreninde Başbakan Erdoğan'a, kızı Sümeyye Erdoğan'ın yanı sıra Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Taner Yıldız, AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Ahmet Edip Uğur, AK Parti Ankara Milletvekili ve Başbakan Erdoğan'ın Başdanışmanı Yalçın Akdoğan ve diğer yetkililer eşlik etti. Başbakan Erdoğan, tören alanından ayrılmadan önce miting alanındaki vatandaşların yanına gitti. Erdoğan, vatandaşlarla sohbet edip hatıra fotoğrafı çektirdi.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz