Oyunlarla eğitim

<p> Oyunlar genellikle birer eğlence aracı olarak değerlendirilir. Ancak gün geçtikçe eğitici oyunlar, eğitime destek amacıyla geliştirilerek yaygınlaşıyor. Learning Wolrd'ün bu bölümünde dersleri öğrenciler için keyifli kılmak adına Japonya ve İngiltere'de yürütülen projelere göz atarak, artılar ve eksiler üzerine bir uzmanın görüşüne başvuruyoruz.</p> <p> *İngiltere: Üç boyutlu biyoloji</p> <p> Bilgisayar ve bilişim teknolojileri günümüzde gençlerin günlük yaşamının önemli bir parçası. Bazı öğretmenler bu araçları eğitime uyarlamanın yollarını arıyor.</p> <p> Bu konuda İngiltere'de geliştirilen bir yöntem olan üç boyutlu biyoloji oyunları, öğrencilerin karmaşık olan insan vücudunu tanımalarına yardımcı oluyor.</p> <p> "theabbeyschool":<a class="yt-uix-redirect-link" dir="ltr" href="http://theabbeyschool.wordpress.com/author/theabbeyschool/" rel="nofollow" target="_blank" title="http://theabbeyschool.wordpress.com/author/theabbeyschool/">http://theabbeyschool.wordpress.com/author/theabbeyschool/</a><br /> "bbc":<a class="yt-uix-redirect-link" dir="ltr" href="http://www.bbc.co.uk/news/technology-11891753" rel="nofollow" target="_blank" title="http://www.bbc.co.uk/news/technology-11891753">http://www.bbc.co.uk/news/technology-11891753</a><br /> <br /> *Avusturya: Sanal ilham*</p> <p> Yeni Zelanda'dan Profesör Paul Pivec ile eğitici oyunların avantajları ve dezavantajları üzerine bir söyleşi gerçekleştirdik. Profesör Pivec, öğretmenlerle birlikte velilerin öğrencilerin oyunlar yoluyla iyi sonuçlar almasına nasıl katkıda bulunabileceğinden söz ediyor.</p> <p> Gelecekte aşılması gereken bir sorun ise eski öğretim metotlarıyla yeni fikirleri ve sanal dünyayı birleştirme