YURTHABER

Antalya’da Sıcak Ve Nemli Hava Bunalttı

Hava sıcaklığının 40 dereceye ulaştığı Antalya’da vatandaşlar ve turistler serinlemek için sahilleri ve gölge alanları doldurdu.Uzmanların yüksek sıcaklık nedeniyle uyarı yaptığı turizm kenti Antalya’da yerli ve yabancı turistler sahil ve su parklarına akın etti. Hava sıcaklığının 40 dereceyi geçtiği kentte, nem oranı ise yüzde 66’yı buldu. Yüksek nem oranı ile birlikte sıcaklık vatandaşlara zor anlar yaşattı. Nem ve sıcak havada tatilcilerin uğrak yeri dünyaca ünlü Konyaaltı sahili oldu. Aşırı sıcağa rağmen deniz keyfi yapanların yanında, gölgelik alanda dinlenenlerde dikkat çekti. Varyanttaki falezlerdeki kayalıklardan çocuklar tehlikeye rağmen atladı. Çocuklara zaman zaman Rus turistlerde eşlik etti. Ağaç gölgesinde dinlenen ve uyuyanlarda renkli görüntüler oluşturdu.Kent merkezi ise yabancı turistlere kaldı. Özellikle Çin’den gelen turistler yüksek sıcaklık karşısında gezilerini şemsiye altında sürdürdü. Cumhuriyet Meydanı ve tarihi Kaleiçi’nin ziyaretçiler sadece yabancı turistler oldu. İşleri nedeniyle dışarı çıkmak zorunda kalanlar ise gölge alanda bulunan banklarda oturmayı tercih etti.Öğle sıcağında ağaç gölgesine çekildiğini belirten Mehmet Yavuz “ Gazetem okuyorum. Antalya yaz mevsiminde her zaman sıcak. Ama kendinizi öğle sıcağından korumalısınız” dedi.ÇİNLİ TURİSTLER ŞEMSİYE İLE GEZDİ"Çin’den gelerek Antalya’da şehir turu yapan Meng Xiao, “Antalya’ya ilk def geliyoruz. Çin’de Türkiye ile ilgili bir tanıtım vardı o programı izledikten sonra gelmeye karar verdik. Antalya çok sıcak.Sıcaktan şemsiye,şapka ve özel kumaşlı kıyafetlerimizle korunuyoruz. Ayrıca güneş kremi kullanıyoruz” diye konuştu.Çiğdem Bayrak ise Antalya’ya tatil amacıyla geldiklerini dile getirerek, “ Adana’dan geldik. Ama Antalya daha sıcak. Bu sıcak havada bol denize ve havuza giriyoruz. Öğle saatinde tehlikeli de olsa kent turuna çıktık. Ama serin bir yer bulup dinleneceğiz” dedi.Antalya’ya ilk kez gelen Nevin Bal ise yüksek sıcaklıklar karşısında bol sıvı tükettiklerinin altını çizerek, “Deniz ve havuzda serinlemeye çalışıyoruz. Gerekmedikçe sıcak havada dışarı çıkmamaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu."ÇOCUKLARIN SÜSLÜ HAVUZU"Denize gidemeyen çocukların adresi ise mahalle aralarındaki parklara yapılan süs havuzları oldu. Beş yıldızlı havuzu andıran süs havuzlarında çocuklar tehlikeye aldırmadan serinlediler. Bir annenin de küçük çocuğu ile süs havuzunda yüzmesi dikkat çekti.Kentteki bazı termometreler sıcaklığı 42 derece olarak gösterdi.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz