YURTHABER

Karlı Dağların Doruklarında Adrenalin Tutkusu

Recep DEMİRCİ / ERZİNCAN , (DHA) - ERZİNCAN'da yamaç paraşütü tutkunu gençler, soğuk havaya aldırış etmeden karlı dağların doruklarında uçtu. Adrenalin tutkunu gençler, sıfırın altında 10 dereceyi bulan soğukta üşümelerine rağmen, büyük heyecanla yamaç paraşütü yaptıklarını söyledi. Çakırman Havacılık Spor Kulübü'nden 10 sporcu ,karla kaplı 3 bin 549 rakımlı Keşiş Dağları'nın 2 bin rakımında bulunan Çakırman Tepesi'nden atlayış gerçekleştirdi. Soğuk havaya aldırış etmeyerek kendilerini deniz seviyesinden 2 bin metre yükseklikteki Çakırman Tepesinden boşluğa bıraktı. Zaman zaman kalkışlarda zor anlar yaşayan sporcular yine de havalanarak uçuşlarını gerçekleştirdi. Zirvede bulunan kar nedeni ile yüksek kesimlerde hava sıcaklığının sıfırın altında 10 dereceye kadar düşmesine aldırış etmeyen sporcular, yaklaşık 15 dakika havada süzüldükten sonra inişlerini tamamladı. Çakırman Havacılık Spor Kulübü Başkanı Abdulkadir Erem, yaz aylarında vakit buldukça uçtuklarını belirterek "Adrenalin tutkusu bizi bırakmıyor. Sğuk havada da uçuşlarımızı gerçekleştiriyoruz. Bu tutku soğuk havanın önüne geçiyor. Uçtuğumuzda soğuk havayı unutup sevdamıza bakıyoruz" dedi. Sporculardan Enes Güven ise, paraşütle atlamak için soğuk- sıcak dinlemediklerini söyledi. Güven, "Herkes kış gelince kayak yapmaya koşar, ama biz yamaç paraşütü yapmaya elimizden geldiğince özen gösteriyoruz. Havada soğuktan uyuşuyoruz. Ama zevk aldığımız için soğuğu unutuyoruz" diye konuştu.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz