YURTHABER

Redline, Hezarfen’de Nefesleri Keseti

Türkiye'nin en ünlü akrobasi pilotu Murat Öztürk, Kristal Kola’nın enerji içeceği Redline sponsorluğunda muhteşem bir gösteri yaptı.

Hava Harp Akademisi tarafından Hezarfen Havaalanı’na düzenlenen 'Geleceğin Uçağını Tasarla Yarışması'nın ödül töreni düzenlendi. Törenin ardından Türk Hava Kuvvetleri'nin akrobasi timi Türk Yıldızları ve Solo Türk, Hezarfen semalarında gösteri uçuşu gerçekleştirdi. Muhteşem gösterinin ardından ünlü akrobasi pilotu Murat Öztürk de Kristal Kola’nın enerji içeceği Redline sponsorluğunda Pitts S-2B” tipi uçakla yaptığı gösteriyle nefes kesti. Birbirinden zorlu hareketlerle saatlerce havada kalan pilot Öztürk, izleyicilerin meraklı bakışları arasında gösterisini başarıyla tamamladı. Uçuşun ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Öztürk, “Solo Türk ve Türk Yıldızları’nın ardından bende bir akrobasi gösterisi yaptım. Burada havacılığa insanlığın dikkatini çekmek istiyoruz. İnsanlar sadece hava yollarına ait uçağını ve jetleri biliyor hâlbuki kendilerinde kullanabileceği uçaklar var burada. Biz onları bekliyoruz” dedi. Yaptığı gösteriyi Kristal Kola’nın enerji içeceği Redline sponsorluğunda yaptığını söyleyen Öztürk, “Bu işler pahalı tüm dünyada sponsorlar aracılığı ile yapılıyor. Kendilerine teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştu. Kristal Kola ve Meşrubat Sanayi A.Ş. Pazarlama Müdürü Bayram Altuntoprak ise “Hepimiz izledik gördük nefes kesen bir gösteri oldu. Türk Yıldızları’na, Solo Türk’e ve Murat Öztürk’e çok teşekkür ederiz. İstanbullulara da teşekkür ederiz. Çok büyük bir teveccüh gösterdiler geldiler. Biz de Redlıne olarak iyi bir organizasyon yaptık yaklaşık 15 bin kişiye ulaştık. İstanbul’un çeşitli noktalarından alana servisler kaldırdık. İnsanlarımız iyi vakit geçirdiler. İnşallah Murat Öztürk ile başka organizasyonlarda da buluşuruz” ifadelerini kullandı.

Anadolu Ajansı ve İHA tarafından yayınlanan yurt haberleri Mynet.com editörlerinin hiçbir müdahalesi olmadan, sözkonusu ajansların yayınladığı şekliyle mynet sayfalarında yer almaktadır. Yazım hatası, hatalı bilgi ve örtülü reklam yer alan haberlerin hukuki muhatabı, haberi servis eden ajanslardır. Haberle ilgili şikayetleriniz için bize ulaşabilirsiniz